סה"כ צפיות בדף

אורי מטייל

יום חמישי, 22 במרץ 2018

מה הכי חסר לך בחיים?


כשהיו בני 25 נשואים שאלה האישה את בעלה: מה חסר לך בחיים?" הבעל ענה: "הדבר שהכי חסר לי זה כסף בבנק"

כשהיו בני 35, שוב שאלה האישה: "מה הכי חסר לך בחיים?" הפעם ענה הבעל: "הזדמנויות קידום זה מה שהכי חסר לי בחיים"

בגיל 45 שאלה האישה את בעלה בדיוק את אותה שאלה.
הפעם הוא ענה: "חסרים לי עובדים טובים".

בגיל 55 הוא ענה: "חסרות לי מניות בבורסה". 

בגיל 65 הוא ענה: "חסרות לי שנתיים לפרישה". 

בגיל 75 האישה כבר לא שאלה אותו.

הבעל כרע ברך לצד מיטת אישתו החולה ונזכר בשאלה שנהגה לשאול אותו. הפעם, היה הוא זה ששאל אותה: "מה הכי חסר לך בחיים?" האישה, בחיוך דק ועיניים רכות הביטה בו ואמרה "בחיים האלה לא היה חסר לי כלום, היה לי אותך" 

על פניו של הבעל החלו לזלוג דמעות. הוא תמיד חשב שהם יוכלו לחיות ביחד לנצח ושיהיה לו את כל הזמן שבעולם. הוא תמיד היה עסוק בעבודה ובזוטות אחרות, עד כדי כך שאף פעם לא עצר לחשוב על אישתו. הוא חיבק אותה בחוזקה ואמר: "יותר מ-50 שנים, והדבר היחיד שחסר לי הוא זמן במחיצתך"

בחיים המודרניים יש הרבה אנשים שעסוקים בעבודה, החיים שלהם סובבים אך ורק סביב העבודה. האנשים האלה מקריבים את כל זמנם ובריאותם כדי לעמוד בציפיות החברתיות. הם לא מקפידים על בריאות גופם ונפשם. הם מחמיצים את ההזדמנות להיות עם ילדיהם בזמן שהם גדלים, ומזניחים את אהוביהם בדיוק כפי שהם מזניחים את בריאותם. 

אף אחד לא יודע מה יקרה בעוד רגע,שבוע או שנה מעכשיו, החיים אינם קבועים... אז תמיד תחיו אותם הרגע...בהווה! תאהבו, תתחבקו, תגידו,תוקירו תודה, תשמחו ותברכו שיש לכם אחד את השני! התייחסו לכל חודש כאילו הוא הפרק האחרון בספר... בדרך הזו, תשאירו אחריכם רק זכרונות מאושרים לאהוביכם! שיהיה לכולנו חודש טוב ומבורך עם אור בכיס רוגע בנפש ושמחה אמיתית בנשמה.

באנגלית למילה present יש שני משמעות, הראשונה היא הווה (כאן ועכשיו) והשנייה היא מתנה.

אז קיבלתם מתנה, לא תנצלו אותה?

תגובה 1:

  1. אני מצטער לשים את זה באינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בלחשי אהבה או כישופים, עד שפגשתי את הקוסם ההוא כשביקרתי את חברתי ב- isreal לפסגה עסקית השנה. אני פוגש אדם בשם דוקטור ALABA היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור בכישופים שיחזירו את האבודים, את המאהבים ואת כספי הקסם, הקסם או הקסם לעבודה או לאושר. אני שמח עכשיו. אני מעיד כי האיש שרציתי להתחתן עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה וחיי התהפכו כי מערכת היחסים שלנו נמשכה 3 שנים. באמת אהבתי אותו, אבל אמו הייתה נגדנו ולא הייתה לה עבודה בתשלום טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה הייתי מהססת וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובתוך יומיים, כשחזרתי לגרמניה, חבר (כיום בעל) התקשר אליי ובא אלי והתנצלתי שהכול סודר עם אמו ומשפחתו וקיבל ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר אלבא פשוט שאלה את שמי ושם חברתי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו השתפרו הרבה יותר. הדואר האלקטרוני שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו הפכו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו הפכו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: dralaba3000@gmail.com אתה יכול גם להעביר לו WhatsApp בכתובת +2349071995123.

    השבמחק