סה"כ צפיות בדף

יום שני, 5 ביוני 2023

אורי מטייל ✈ | ארה"ב 🇺🇸 | בוסטון | אטרקציות בבוסטון

ברוכים הבאים לבלוג נוסף של 
אורי מטייל ✈ והפעם בוסטון 🇺🇸
 🌍 מפת הבלוגים של אורי מטייל 🌍


האטרקציות שמציעה בוסטון מייצגות נאמנה את האווירה האריסטוקרטית שאופפת את העיר ומאפיינת אותה. לא מעט השפעה היתה לאריסטוקרטיה של בוסטון על ההיסטוריה האמריקנית לאורך השנים, וזה בדיוק מה שרוב האטרקציות בעיר עוסקות בו.

האטרקציה המפורסמת ביותר בבוסטון – שביל החירות – היא למעשה מסע מודרך בין כל הנקודות ההיסטוריות הכי חשובות בעברה של העיר. אם מאסתם בהיסטוריה, תמיד תוכלו לקפוץ לפנוויי פארק ולצפות במשחק בייסבול של הקבוצה המקומית (בוסטון רד סוקס).

רשימת האטרקציות על פי המיקום במפה

1. צ'יינה טאון
צ'יינה טאון היא שכונה הממוקמת במרכז העיר בוסטון, מסצ'וסטס. זוהי המובלעת הסינית האתנית ההיסטורית היחידה ששרדה בניו אינגלנד מאז פטירתן של ערי צ'יינה טאון בפרובידנס, רוד איילנד ופורטלנד, מיין לאחר שנות ה-50. בגלל האוכלוסייה הגבוהה של אסייתים ואסיאתים אמריקאים המתגוררים באזור זה של בוסטון, יש שפע של מסעדות סיניות ווייטנאמיות הממוקמות בצ'יינה טאון. זהו אחד מאזורי המגורים הצפופים ביותר בבוסטון ומשמש כמרכז הגדול ביותר של חיי התרבות במזרח אסיה ודרום מזרח אסיה.

כתובת: Chinatown, Boston, MA‏


2. טיילת נהר צ'רלס
אחת האטרקציות היפות ביותר בבוסטון היא הטיילת הממוקמת על צדו המערבי של נהר צ'רלס, החוצץ בין בוסטון לעיר קיימברידג'. אם אתם מחפשים להירגע מהמולת העיר ומהנוף האורבני, צאו לטיול לאורך חמישה קילומטרים של נוף מקסים בצבעים של ירוק וכחול. התחילו את הטיול ממוזיאון המדע והתקדמו מערבה לכיוון גשר אוניברסיטת בוסטון. בסוף המסלול תוכלו לשכור סירת מפרש ולצאת לשיט בנהר, או לשבת באחד מבתי הקפה הקטנים וליהנות מהשלווה.

כתובת: Charles River, Esplanade, Boston, MA 02116

👓צפו בסרטון👓 

3. פאבליק גרדן (Public Garden)
בצמוד לבוסטון קומון, ממערב לרחוב צ'ארלס, ממוקם הגן היפה הזה, המהווה יותר גן בוטני מאשר פארק. במרכזו של הגן ישנו אגם קטן, עליו ניתן לשוט וגשר קטן (למעשה, הקטן בעולם!), התלוי מעליו. סביב לאגם פרוסים שטיחי פרחים יפים ומדשאות מטופחות. בשטחו של הגן מצויים גם פסלים ואנדרטאות שונות, כגון פסלו של ג'ורג' וושינגטון שליד שער רחוב ארלינגטון (Arlington).

👓צפו בסרטון👓 

במהלך הסיור פגשתי סנאי רכלן וזה מה שיצא 😎

👓צפו בסרטון👓 


כתובת: CHARLES STREET 4 BOSTON, MA 02116

4. בוסטון קומון (Boston Common)
זהו למעשה ליבה הפועם של העיר בוסטון, בדמותו של הגן הציבורי הגדול ביותר במדינת מסצ'וסטס והותיק ביותר בכל ארצות הברית. הפארק הוקם בשנת 1634 ומאז שימש למטרות שונות ומגוונות: מחנה הצבא הבריטי בזמן המהפיכה באמצע המאה ה-18, ומקום מרעה לעדרי בקר במאה ה-19. מאוחר יותר הוסב הפארק לרווחת הציבור ובשטחו התקיימו עצרות חשובות, בהן נאמו דמויות גדולות בהיסטוריה העולמית, כגון ד”ר מרטין לות'ר קינג והאפיפיור יוחנן פאולוס השני. בשטח הפארק ישנם אתרים שונים, כגון: מזרקת ברואר (Brewer Fountain) המרשימה, בית קברות, בו טמונים לוחמים אמריקאיים ובריטים רבים, מקרב באנקר היל בשנת 1775 ועוד. טיילו בשטח הפארק, התהלכו בין השבילים והעצים ודמיינו כיצד השתנה המקום בין המאורעות שבעברו.

👓צפו בסרטון👓 

5. פרידום טרייל (Freedom Trail)
אחת האטרקציות החשובות ביותר לתיירים בבוסטון היא, למעשה, מסלול הליכה בן ארבעה ק"מ, בו תוכלו להכיר 16 מבנים חשובים בהיסטוריה של העיר. המסלול יוצא מהבוסטון קומון, והוא נמשך אל תוך הדאון טאון ואז אל הנורת' אנד (North End) ומסתיימת באנדרטה לזכר הנופלים בקרב באנקר היל אשר בצ'ארלסטאון (Charlestown). ניתן להשיג מפה של המסלול במרכזי המידע לתיירים, שאחד מהם מצוי בבוסטון קומון. ניתן בקלות לעקוב אחר המסלול, שכן הוא מסומן בפס אדום לאורך מדרכות הרחובות.

כתובת: 99 Chaucy St, Boston



6. בית הנבחרים של מדינת מסצ’וסטס (Massachusetts State House)
הבניין המרשים הזה הוא המקום שבו יושב ממשל מדינת מסצ’וסטס מאז פתיחת המבנה ב-1798. המבנה נחשב לאחד מהמבנים הפדרליים המרשימים ביותר בארצות הברית, כך ששווה להתבונן בו קצת לפני שממשיכים במסלול.

כתובת: 24 Beacon St, Boston, MA 02133‏

👓צפו בסרטון👓 

7. בניין פאניי (Faneuil Hall)
זהו עוד בניין חשוב בתולדות העיר בוסטון, שנוסד בשנת 1741. הבניין, שמכונה פעמים רבות “בית חופש הדיבור” או “העריסה של החירות”, היה המקום שבו נערכה ישיבת העיר הראשונה באמריקה. בבניין הזה נערכו מספר ישיבות דרמטיות, שעיצבו את ההיסטוריה של האומה האמריקאית. אם תסתכלו אל ראש הבניין תוכלו לראות שבשבת בצורה של חגב מוזהב. זוהי השבשבת המפורסמת ביותר בבוסטון. האגדה מספרת, שהשתמשו בשבשבת הזאת כדי לחשוף מרגלים בזמן המלחמה של 1812. כל מי שלא ידע את התשובה לשאלה “מה נמצא בראש בניין פאניי?” עורר חשד בימים ההם.
ליד בניין פאניי נמצא שוק גדול, שבו גם תוכלו למצוא איפה לשבת לארוחת צהריים. השוק כולל עשרות חנויות, מסעדות ובתי קפה, ברחובות שמסביב תוכלו לראות מופעי רחוב 

כתובת: Beacon St, Boston, MA 02109‏



8. ספינת קונסטיטושן (USS Constitution)
בסיומו של שביל החירות תמצאו את הספינה הזאת, שעוגנת דרך קבע במספנת הצי בנמל בוסטון במסצ’וסטס. הספינה הזאת, המפורסמת ביותר בתולדות הצי האמריקאי, היא פריגטת מפרשים תלת תורנית בעלת 44 תותחים. הספינה הזאת קיבלה את התהילה שלה בשנת 1812, כאשר הצליחה לגבור בשלושה קרבות ימיים על אוניות מלחמה של הצי המלכותי הבריטי. הספינה נקראת על שם חוקת ארצות הברית ופתוחה למבקרים.

כתובת: Building 22, Charlestown Navy Yard, Charlestown, MA 02129‏


9. מלון Encore Boston Harbor‏
מלון בעל דירוג של חמישה כוכבים המתאים למי שמחפש מקום לינה בסטנדרט גבוה.
הסיבה שהמלון הזה מופיע בבלוג שלי הוא בגלל הקזינו הענקי שבו

**אין באמור שום המלצה להימורים**

כתובת: Broadway, Everett, MA 02149

======================
מקווה שמצאתם את הבלוג שימושי ומועיל! תעשו חיים!
אני כבר כותב את הבלוג הבא 😉😉😉
======================
לבלוגים נוספים של "אורי מטייל":
https://www.uri-eliyahu.co.il/uri-trips
======================
עד הטיול הבא ✈

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה