סה"כ צפיות בדף

יום ראשון, 15 בינואר 2017

אוטוביוגרפיה בחמישה פרקים מתוך "ספר החיים והמתים הטיבטי"



1. אני הולך ברחוב

במדרכה יש בור עמוק
אני נופל לתוכו
אני אבוד...
אני חסר ישע
אין זו אשמתי
לוקח לי נצח למצוא דרך החוצה

2. אני הולך באותו רחוב
במדרכה יש בור עמוק
אני מעמיד פנים שאינני מבחין בו...
אני נופל לתוכו שוב
אני לא יכול להאמין ששוב הגעתי לכאן
אבל אין זאת אשמתי
ושוב לוקח לי נצח לצאת

3. אני הולך באותו רחוב
במדרכה יש בור עמוק
אני רואה אותו
אני נופל לתוכו בכל זאת... כוחו של הרגל...
עיני פקוחות
אני יודע היכן אני
זאת אשמתי
אני יוצא מיד

4. אני הולך באותו רחוב
במדרכה יש בור עמוק
אני עוקף אותו

5. אני הולך ברחוב אחר...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
הסברים לאוטוביוגרפיה ב5 פרקים:

ל- 1: אדם בחר בדרך שבה הוא הולך,
הוא נתקל במכשול/בעיה שבדרכו,
הוא מרגיש חסר אונים,
הוא חושב שזאת לא אשמתו
(כנראה הוא מאשים אנשים אחרים)
לוקח לו הרבה זמן לפתור את הבעיה/המכשול..

ל- 2: אדם הולך באותה הדרך
יש בעיה בדרך שבה הוא בחר, אך
הוא מעמיד פנים שלא מבחין בבעיה הזו...
הוא נתקל במכשול, אך חושב שזאת
לא אשמתו שהוא הגיע למצב הזה...

ל- 3: ושוב אדם הולך באותה הדרך,
אך הפעם בגלל ההרגל...
הוא `פקח את עיניו`
והבין איפה הוא נמצא
ושזאת אשמתו-הוא כבר הפסיק להאשים
אנשים אחרים בבעיות/מכשולים שלו...
ולכן הוא `יוצא מיד` = יוצא מהבעיות/מהמכשולים שלו.

ל- 4. הוא הולך באותה הדרך,
אך הפעם הוא מודע למכשולים,
והוא עוקף אותם...

ל- 5. הוא הולך בדרך אחרת...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה